piątek, 31 marca 2017

10 FOTOGRAFÓW, KTÓRZY CIĘ ZACHWYCĄ


 
                                                                          Muszę to tu zostawić. No genialne.


Sowa + Świetne zdjęcia = Dziki taniec radości
Kocham, kocham, kocham!
 
Dobra, zacznijmy od tego, że są ludzie, którzy każdym swoim zdjęciem potrafią przekazać ogrom emocji. Bije od nich szczęście lub smutek. Miłość lub nienawiść.
Są też tacy, którzy nadają im swój własny, niepowtarzalny klimat. Choćbyś chciał, nie oderwiesz wzroku. Każdy z nich ma unikalny styl i swój sposób patrzenia na świat. Inny.
Nie mogłabym nie poświęcić chociaż jednego posta tak wybitnym talentom. Moje małe sowie serduszko by tego nie wytrzymało :P.
Poza tym, dobry misz-masz artystyczny nigdy nie jest zły ;D.
Osobiście polecam wygodne łóżko, gorące kakao (no bo jak to tak bez niego?) i jedziemy!

1. Andrzej Mikulski
Niezwykła zdolność uchwycania idealnego momentu. Każde zdjęcie opowiada historię, jest takie autentyczne a zarazem niezwykłe. Jak on to robi? Nie mam zielonego pojęcia.

2. Brandon Woelfel
Zdjęcia, rzekłabym, tumblrowe :P. Piękne kolory, genialna obróbka. No i jak tu nie kochać tych światełek?
ZOBACZ ZDJĘCIA                                                             
 
3. Jordan Matter
Czy wy też nie możecie przestać się szczerzyć? Mistrzowskie :D.
 
4. Maja Hylewicz
Sama nie wiem, co jest w tych zdjęciach, ale są świetne. Naprawdę niesamowity klimat.
 
5.Fire&Joy
Lekko przygaszone kolory, dużo portretów. Do tego świetny blog.






6. Sarolta Bán
Zupełnie nieoczywiste. Magia.
7. Coco Liu
Genialne, a do tego- robione telefonem!
 
8. Mark Tipple
Definitywnie mój żywioł.

9. Bryan Adam Castillo
Niby proste, a jednak takie przyciągające.
 
10. Arek Rataj
Mocne. Inaczej nie da się opisać.
 
To co, który fotograf skradł wasze serce?
A może znaliście ich już wcześniej?
Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Ojej, to była prawdziwa fotograficzna podróż ♥
    1 - kiedyś pamiętam, że namiętnie wyszukiwałam tego typu zdjęcia - uchwycenie, złapanie momentu, jakiejś sytuacji. I do tej pory uwielbiam takie fotografie, migawki z życia, złapanie chwili, ludzkiego charakteru.
    2 - o, rzeczywiście takie typowo tumblrowe :D Jedno z tych zdjęć zresztą widziałam na We Heart It. Ale naprawdę bardzo ładne, no i te światełka ♥
    3 - ha, ha, rzeczywiście mistrzowskie :D Nie mogę przestać się uśmiechać. Poza tym ja uwielbiam zdjęcia ludzi, którzy tańczą. W ogóle uważam, że taniec to coś absolutnie pięknego i wyjątkowego, pełnego emocji i uwielbiam patrzeć, jak ludzie tańczą.
    4 - rzeczywiście niesamowity klimat, taki trochę stonowany i chłodny, zwłaszcza przy zdjęciach znad Bałtyku. Podobają mi się niektóre portrety :)
    5 - niektóre zdjęcia to totalnie nie moja bajka, ale niektóre naprawdę wyraziste i nastrojowe :)
    6 - znowu, chyba nie do końca moja bajka, bo dla mnie są trochę zbyt nieoczywiste i odrealnione, niektóre wyglądają za sztucznie. Ale jedno ze zdjęć, to z żarówkami na schodach, jakoś urzekło, widziałam je już wcześniej :) Taki mroczny, odrealniony klimat.
    7 - o rany, jedno z moich ulubionych na tej liście. Uwielbiam ten typ fotografii. To jest... to jest przepiękne po prostu. I aż nie mogę uwierzyć, że robione telefonem. No po prostu... łał.
    8 - o kurczę, ciekawe uchwycenie tematu. Taka... naprawdę nieokiełznana potęga wody(głęboko tak bardzo).
    9 - i to nawet bardzo przyciągające! Też takie trochę tumblrowe, ale absolutnie magiczne, mają w sobie coś baśniowego i są po prostu śliczne. Bardzo klimatyczne.
    10 - też takie uchwycenie chwili, ale zdecydowanie bardziej podobała mi się jedynka :)

    Ja od siebie bardzo polecam Sarachmet, uwielbiam jej fotografie. I polecam jeszcze takich ,,starych" fotografów, z dwudziestego wieku: Vivian Maier, Henri Cartier-Bresson, Elliotta Erwitta i Roberta Doisneau. Jak dla mnie są obłędni :)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Podobają mi się te zdjęcia :) Lubie te "ponure" jak np w przykładzie 6, ale te jasne, delikatne też są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brandon Woelfel to prawdziwy mistrz w swoim fachu. Zdjęcia są przecudowne. Chciałabym pozować dla tak utalentowanego fotografa. Cieszę się, że go "poznałam". Ta zabawa światłem w tle, to coś niesamowitego *.* Mega wrażliwość i świetne spojrzenie :")

    Pozdrawiam, Oliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uwielbiam zdjęcia inspirowane fantastyką i baśniami. Kocham je. Są niesamowite.
    Do fotografii też trzeba mieć talent. Są ludzie, którzy potrafią z niczego zrobić wszystko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam nikogo - powinnam się wstydzić? :/
    ale już nadrabiam :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń